Jag håller en för stor del inom mig

Det är så jävla jobbigt att va kär. Den känslan kan va jobbig att bära på när man vet att den man gillar inte vet om det. Jag har aldirg varit kär i hela mitt liv förut, så det är väl lite specielt för mig. Igentligen känner jag mig fett töntig som skriver ut allt på bloggen, men jaja får väl va det dåra. Jag är oftast inte blyg häller utan jävligt pratglad , men när jag är nära personen blir det som om jag kommer på mindre saker att säga.Även om vi snackar så blir jag lite mer tyst än jag igentligen är..

Kommentarer
Postat av: Julia'

neeej! fan, jag kan inte! min brorsa fyller år så vi ska ut och käka. faaaan. kan typ ingen dag den här veckan, helvete. <3

2011-05-16 @ 07:59:58
URL: http://juliacarnehagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0