Ni vet helger

På helgerna har jag sämsta uppdateringen. Sorry för det. Men min dag va rolig. Först mötte jag upp emelie och anton. Vi drog till Globen för dom skulle på hamarby matchen så jag drog och träffade Maja. Vi drog hem till Maja och käka lunch. Efter det fixa vi oss lite sen drog vi till ip och mötte upp Johanna D. Men maja hade träning så hon drog och jag va kvar med johanna. Vi snackade lite och kollade på oscars match . Men vi blev sugna på corny och coola så vi drog till gulmar och köpte och sen drog vi tbx. Då kom även emelie med alla grabsen. Jag drog hem med Emelie och Ellioth och nu har jag duschat som vanligt ska nog gå och lägga mig puss :)

Gud va längesen ! ( SAKNAR !)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0