Nudlar är det bästa som finns !

Hej bloggen !
Nu sitter jag hämma . Ska packa massa saker till pappa i mon. Hoppas pappa har internet annars får jag flipp. Kommer inte blogga så mycket under helgen men uppdaterar självklart så fort jag hamnar vid en data. I dag var jag med Johanna först , vi drog och chekade vällningby för vi hade inget liv. Sen drog vi och träffade emelie . Vi drog till farsta där träffade vi issa och henne gäng. Vi snackade med dom , sen drog jag och Emelie hem. Vi snackade lite och i mon drar vi till grönan HAPPY ! :D

Tagen för nån dag sen

Fryst mjölk äkligt va ? ;)

Ja det regnade i dag !

Tråkigt väder... min utsikt från mitt fönster !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0