Shoooosannnn

Hej lång och rätt tråkig dag. Jag hatar skogen mer än nåt annat. Först samaldes vi i södra tog pendeln till handeln sen en buss till landet. När vi kom ditt gick vi i typ 1 timma , varmt som fan. När vi kom fram så käkade matsäck och sen fick vi göra nån grej asså kommer inte ihåg namnet. Men vi sprang runt i skolan ist. Sen gick vi tbx till bussen i 1 timma. Snackade lite med Balle på vägen. När vi äntligen kom till bussen va jag helt död, typ dog av värme. Jag,Atra och Matilda gick av i årstaberg och sen åkte vi med tristan,cw och nån annan kille en bit. Sen drog jag och träffade Maja vi gjorde ingenting typ mest snacka. Är helt slut i kroppen nu ska sova snart bara fixa mig lite.

I morgon ska jag träffa Emelie efter skolan , vi ska på grönan. Vi skulle typ dit med några hokey killar kul ! :)
Nu ska jag käka sen ska jag frächa upp mig lite , raka mig och lite sånt. Det där kändes jävligt öppet haha.

Ha det bra !

Kameltoo på mig , tänkte faktiskt ha shorts i mon :)

Kommentarer
Postat av: random

hehe du ska raka dig:D

2011-05-12 @ 21:57:20
Postat av: random

Hehe du ska raka dig :D

2011-05-12 @ 21:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0