Spelat match

Kom nyss hem från matchen i gröndal. Halv bra match, men det va några ungar som störde mig blev fett ireterad. Men iaf i går så först vid typ 4 nån gång träffade jag Tristan sen drog vi hit kolla på paranolmal activety eller nåt sånt. Skit dåligt , sen kom även Ellen och då kollade vi på 2an som va änu sämre. Efter det käka vi och sen drog vi ut och mötte upp viktor,mikkel,micke,david och linda. Vi va med dom ett tag . Sen drog jag,ellen och viktor hem till mig och kollade skräkisar och sov.
Hade jävligt kul i går alltså ;)
pusssar nu ska jag hoppa in i duschen !

Viktor i går när vi käkade

Big smile :D

En film vi såg på i går. Skit läskig !!

Ellen mobbar viktor på tuben

Fint ! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka är dina bästavänner??

2011-05-29 @ 20:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0