Varm dag...

Är helt slut i hela huvet. Har tryckt i mig 2 alvedon , men känner att den jag tog sist börjar släppa nu.
Nu sitter jag och dampar på ett gammalt ex som inte kan låta mig vara. Har liksom sagt till honom i telefonen och allt att han ska låta mig vara.

Skolan va rätt soft , måndag and i love måndagar så i´m happy. Men kanske bara för att vi börjar halv 11.
Efter skolan drog jag och mötte Viktor til slussen sen kom Tristan också . Vi drog till donken chillade där ett tag. Sen drog vi ut i slussen och stod och snacka ett tag . Men tråkiga viktor skulle dra så då drog alla hem till sig.
Nu sitter jag framför datan är helt tom i huvet.

Bjuder på denna fula osminkade bild pussen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0