Vi van mot raymers eller hur dom stavar

Kom nyss hem från match. Är helt slut i huvet , har fortfarande skit ont i det. Men jag får väl åka in akut nån dag i veckan. Men nu ska jag duscha , ska faktiskt ta en lång dusch sen ska jag fixa mig. Efter det ska jag träffa isabell . Får väl se vad vi ska göra. Hon ville bada , men jag är inte så taggad på det . Liksom inte riktigt min grej att bada, gillar det inte så mycket. Nu ska jag hoppa in i duschen och paka mina saker.
I kväll ska jag ligga och gasa i slariumet med Isabell . Vi kör 30 min i samma. Faktiskt om ni inte redan gör ddet så är ett tips att dela solarium. Alltså att ligga samtidigt i samma solarium.
Juste jag har fortfarande ingen aning om han sa till mig eller maja , alltså ramyers tränare att jag va bästa spelan eller va det maja. Jaja , blev glad iaf .

Sexy !


Kommentarer
Postat av: Ehh

Vaddå raymers;( Reymers... och jag såg dig

2011-05-12 @ 22:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0