Svart till matilda

matilda om Nu så mobilen nästan hemma ?:
hej, du vi säljer jultidningar på måndag, tisdag och typ onsdag.. asså de dagar då du inte har träning. typ en timme efter skolan. vi börjar på mån? vi snackar om det i mer i skolan älsk på mån. och föresten men kan du ge mig 100 spenn för de dära örhängen du bitchklappade mig förut så de ramlade ner någonstan i johannas rum? du får tillbaka de jag har lånat av dig. och får emmie vara inne i datan? för jag måste nå henne.. eller iof, jag kan ringa henne :P men det var lite info elle ja, ehehhehehe
 

Svar: Jag ska till grönan i morgon men vi säljer tisdag och onsdag! De där med örhängerna tar vi i skolan i mon , för ja råkade slå dom ur dit öra , inte med mening. Men jag kan snacka med mina föreldrar vilket ja redan gjort. Men om du inte får pengarna får du väl ringa hem till mina föreldrar då , dom vet vad som hände och att de inte va meningen¨vi får väl se vad som händer isf. Jag tänker iaf inte andvända mina egna pengar till det. Men vi ses i mon saknat dej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0