Det va svaren. Om ni glömde fråga något går det bra att komenterar igen :)

Anonym om Frågestund nu !:
1. Vem är du kär i?
2. Vem är sötast?
3. Vem är snyggast?
4. Vem är snällast?
5. Vem känner du dig tryggast med?
6. Vem är den du saknar mest just nu?
7. Vem är den du tänker på innan du somnar?
8. Vem är du besviken på?
9. Vem är du arg på?
10. Vad är du mest ledsen för just nu?

Sv: Jag vill inte säga det änu..
Han jag gillar
Han jag gillar
Oj alla som är snälla tror jag :)
Pappa
Pappa
Jag fattar inte frågan riktigt.. :P
Oj det är nog en utav min "bästisar"
Är inte arg på någon jag blir typ aldrig det..
Att pappa flyttat ..


Anonym om Frågestund nu !:
oskuld? om ja, vem? när? var? ;)
Nej . Vem säger jag inte och det va för typ 1 år sen och jag ångrar mig som fan


Anonym om Frågestund nu !:
Vem är den hemliga kärleken du tjarar om hela tiden?? ;)

Samma som under :)


Anonym om Frågestund nu !:
vem är du kär i?

Grejen är att jag inte skrivit det på bloggen än är att jag inte sagt det till honom. Men jag lovar när jag sagt det så ska ni också få veta :)


emma om Frågestund nu !:
1. har du gjort något olagligt, isåfall vad?
2. favorit färg?
3. vilka affärer handlar du mest kläder i.
4. varför är du så olagligt söt :D

Sv: Jag har inte vad jag vet gjort något olagligt eller kanske plankat på tuben men det gör typ alla.
Min favorit färg är nog grön :)
Jag tror det är gina,bikbok och hm
Tack du är söt :)


Diana om Frågestund nu !:
Har du rökt ?
Har du druckit alcohol?

Sv: Jag har provat...
Ja ...


Anonym om Spelat match:
vilka är dina bästavänner??

Sv: Julia är den jag kännt längst av mina aldra bästavänner.
Men sen har jag ju Viktor som är bästa killkompisen jag har just nu.





Jaacop om Frågestund nu !:
Ska vi knulla?

SV: N E J




FANNY om Frågestund nu !:
hur lång är du ?
använder du löshår ?
har du kille ? :) isåfall vem

Sv: Jag är ungefär 170
Jag andvände löshår ett tag men ändvänder inte det längre
Nej jag har inte kille :)


Anonym om Frågestund nu !:
är du oskuld

SV: Nej tuvär inte.





Kommentarer
Postat av: Elin

Är inte du, Ellen och Issa bästavänner längre? det var en fråga och då sa du inte dom.. du ärsupersöt :)

2011-05-30 @ 08:55:53
Postat av: Anonym

får jag spräcka dig

2011-05-30 @ 12:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0