En bra fråga

Elin om Det va svaren. Om ni glömde fråga något går det bra att komenterar igen :):
Är inte du, Ellen och Issa bästavänner längre? det var en fråga och då sa du inte dom.. du ärsupersöt :)



Sv: Jo vi är väl bästavänner. Men jag är inte lika mycket med isabell längre. Ellen träffar jag då och då men hon har varit sjuk ett tag nu och hon blev precis frisk. Issa vet jag inte vad som händer och jag vill inte skriva allt på bloggen för det är mer privatasaker och skäl till att jag inte träffat henne så mycket.

Kommentarer
Postat av: Isabell Eriksson

Vi är bästa vänner jag och Hedda. Men vi har varit för mycket med varandra. Vi måste ha tid till andra också!

Men jag älskar henne lika mycket för det!!

2011-05-30 @ 17:20:04
URL: http://bellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0